0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
قوانین و مقررات سایت

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات «شیائومی ایران» به دقت ملاحظه فرمایید.

اصول و قوانین فروشگاه «شیائومی ایران» مطابق با قوانین جمهوری اسلامی و قوانین تجارت الکترونیک است. حمایت از حقوق مصرف کننده به گردن ماست، همانگونه که کاربر موظف به قوانین مرتبط با کاربر است.
ورود کاربران به وب‏‌سایت «شیائومی ایران» هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات  است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین «شیائومی ایران» از سوی کاربر است. 

سیاست‌های رعایت حریم شخصی

 فروشگاه شیائومی ایران به اطلاعات خصوصی افراد احترام گذاشته و از آن حفاظت میکند.حریم خصوصی کاربران فروشگاه «شیائومی ایران» محترم و محفوظ است. فروشگاه شیائومی ایران هویت شخصی افراد را محرمانه دانسته و به هیچ شخص و یا سازمانی امکان دسترسی به این اطلاعات را نمی دهد. اطمینان داشته باشید اطلاعات شما در سایت فروشگاه شیائومی ایران کاملا محفوظ بوده و مورد هیچ استفاده ای غیر از خدمات معمول خرید و فروش قرار نخواهد گرفت. نام و آدرس تنها برای ارسال کالا استفاده خواهد شد.

شرایط لازم برای استفاده از 7 روز ضمانت

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به شیائومی ایران اطلاع داده شود.
  • مشکلات سخت افزاری و صفحه نمایش و قفل شبکه ، آنتن دهی باید در ساعات اولیه رسیدن کالا اطلاع داده شود در غیر اینصورت شامل عودت کالا نمی شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت تست، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به شیائومی ایران بازگردانده شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  •  اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
    توجه :این موارد فقط برای کالاهای که با 7 روز مهلت تست شیائومی ایران می باشند. و اگر با گارانتی شرکتی باشد شرکت گارانتی کننده پاسخگویی خریدار است. و کالا برای شرکت گارانتی کننده ارسال می شود.
    توجه : ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فنی شیائومی ایران قرار بگیرد و این ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالای خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.

 7 روز از زمان رسیدن محصول به دست خریدار محاسبه می شود.

شرایط بازگشت کالا و استرداد وجه

 رضایت مشتری هدف اصلی ماست. فروشگاه شیائومی ایران با تهیه کالای مرغوب و عرضه مناسبترین قیمت سعی در رسیدن به این هدف دارد. برای جلب هرچه بیشتر رضایت مشتری، امکان تعویض و یا استرداد کالا را برای مدت یک هفته پس از رسیدن کالا به دست مشتری، قرار داده ایم.

عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ:

  • مشخصات ذکر شده برای هر محصول در سایت شیائومی ایران ، با مشخصات واقعی آن همخوانی نداشته باشد.
  • در صورت ادعای شیائومی ایران به اصل و اورجینال بودن محصول ، ​محصول اصل نباشد.
  • کالای خریداری شده از مجموعه شیائومی ایران،  نو نبوده و یا ایرادی داشته باشد (علیرغم آکبند بودن) یا متعلقات آن، کم و کاستی داشته باشد.
  • گارانتی کالای خریداری شده از مجموعه شیائومی با گارانتی اعلامی در سایت «شیائومی ایران» مغایرت داشته باشد.          

نکته  1 : تمام اجناسی که دارای گارانتی هستند می بایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند  و  شرکت گارانتی کننده پاسخگو بوده و شیائومی ایران نیز پیگیر روند خدمات شرکت گارانتی کننده به شما خواهد بود . تصمیم شرکت گارانتی کننده، تصمیم نهایی است و شیائومی ایران هیچ دخل و تصرفی برای تغییر دستور و صلاحدید شرکت گارانتی کننده ، ندارد.

نکته 2 : موارد ذکر شده ممکن است نیاز به هماهنگی با متخصصین فنی و یا شرکت گارانتی کننده داشته باشد و شاید این هماهنگی تا 5 روزکاری زمان نیاز داشته باشد.

چنانچه بعد از خرید آنلاین در سایت شیائومی ایران ، به هر دلیل از خرید خود پشیمان شدید:

اگر قصد تعویض کالای خود را دارید و تمایل به برگردان آن گرفته‌اید، این امکان با حفظ شروط زیر ممکن است

 

  • می بایست قبل از آنکه کالا توسط شیائومی ایران برای شما ارسال شود، به واحد پشتیبانی با شماره تلفن 02126474684 اطلاع دهید تا کالا ارسال نشود.
  • چنانچه بعد از رسیدن کالا به دستتان، خواستار عودت آن باشید، بلافاصله پس از دریافت کالا می بایست به واحد پشتیبانی شیائومی ایران اطلاع دهید .
  • فقط کالاهایی قابل برگشت هستند که بسته بندی آنها باز نشده باشد و هیچ گونه نوشته و برچسبی نیز روی بسته بندی درج نکرده باشید.  هزینه های ارسال اولیه کالا برای خریدار و همچنین هزینه ی عودت توسط خریدار، به عهده ی خود خریدار خواهد بود. شیائومی ایران همیشه مبلغی کمتر از مبلغ واقعی هزینه ی حمل را برای ارسال کالا برای مشتریانش در نظر می گیرد و هنگام عودت محصول تحت شرایط این بند، هزینه ی واقعی (طبق اسناد و فاکتورهای معتبر و رسمی دریافت شده از پیک یا پست) که شیائومی ایران برای حمل پرداخت کرده است را از مبلغ فاکتور کسر کرده و مابقی را عودت می دهد.
  • امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و شیائومی ایران از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب یا شماره کارت دیگر معذور است.

نحوه پشتیبانی و ثبت شکایت

همکاران ما در «شیائومی ایران» در ساعت کاری به جز روزهای تعطیل پاسخ گوی هرگونه سوال و  شکایت، انتقاد، پیشنهاد از سوی مشتریان عزیز می باشند.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در سایت «شیائومی ایران» ، اشتراک‌ گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند.

 

 

مشاوره و پشتیبانی