0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
نحوه مرجوعی کالا و شرایط گارانتی

 

 « شیائومی ایران» دو مدل گارانتی را برای شما خریداران عزیز در نظر گرفته است.

1- اصالت کالا + هفت روز گارانتی برای مهلت تست

2- گارانتی شرکتی (بعد از دریافت کالا تا 24 ساعت فرصت فعال سازی گارانتی توسط خریدار وجود دارد)

در صورت وجود مشکل در کالای خریداری شده:

1- در صورتی که کالا بدون گارانتی شرکتی یعنی صرفاً با هفت روز مهلت تست خریداری شود:

  •  فقط حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، در صورت بروز مشکل یا عیب فنی ذاتی مشتریان ملزم به اطلاع رسانی آن به «شیائومی ایران» هستند.
  •  لازم است در صورت بروز مشکل ذاتی در طی هفت روزِ پس از تحویل کالا، مشتری محترم آن را به آدرس اعلامی «شیائومی ایران» عودت دهد و پس از بررسی تیم‌ فنی «شیائومی ایران» و تأیید مشکل ذاتی از سوی این مجموعه، طی 72 ساعت تعویض کالا یا استرداد وجه انجام خواهند شد.
  •  ضروری است تا جعبه یا کارتن اصلی محصول خریداری شده تا در طول 7 روز مهلت تست، سالم نگهداری شود تا در صورت بروز مشکل ذاتی به «شیائومی ایران» عودت داده شود.
  •  ضمانت 7 روزه تنها در صورت بروز مشکلات فنی ذاتی کالا قابلیت استفاده دارد و در صورت مشاهده مواردی مانند ضربه دیدگی، شکستگی، خط و خش و برخورد با مایعات با آن به صورت خودکار از دسترس خارج می شود.
  •  خط خوردگی، نوشتن آدرس یا هر مورد دیگر روی جعبه کالا باعث از بین رفتن ضمانت 7 روزه خواهد شد.
  •  هرگونه سرویس و تعمیر خرابی کالای خریداری شده بدون هماهنگی با «شیائومی ایران» و تأیید کتبی کارشناسان فروشگاه، کالای خریداری شده را از شرایط ضمانت بازگشت خارج می‌نماید.
  •  برای ارسال کالا، محصول به همراه تمامی متعلقات مانند شارژر، کابل، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و ... در جعبه محصول بسته بندی و ارسال گردد.
  •  هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه ها (در صورت عدم ارائه رسید پست پیشتاز) ندارد.

 

لطفاً جهت بازگشت و مرجوعی کالای مشکل دار، حتماً پس از هماهنگی با کارشناسان «شیائومی ایران»، کالا را به آدرس زیر ارسال بفرمایید:

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، خیابان دولت، خیابان اختیاریه جنوبی، کوچه نگار، پلاک ۲، ساختمان نگار، طبقه دوم، واحد ۸

کد پستی: ۱۹۵۹۹۹۳۸۳۴

تلفن همراه: 09197733340 

2- در صورتی که کالا با گارانتی شرکتی خریداری شده باشد:

  • برای بهره‌مندی از شرایط گارانتی شرکتی، لازم است حتما تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، نسبت به فعال سازی آن نزد شرکت گارانتی کننده اقدام شود، در غیر این‌صورت مسئولیت عواقب بعدی بر عهده مشتری است.
  • هر گونه پاسخگویی درباره مشکلات کالاهای خریداری شده، صرفاً با شرکت ارائه دهنده ضمانت آن کالا است.
  • پیگیری موارد تعمیر و اعلام خرابی کالاهای خریداری شده با گارانتی شرکتی، صرفاً با شرکت ارائه دهنده کالا است و شیائومی ایران فقط نقش تسهیلی دارد.
  • هزینه نصب دستگاه و ایاب ذهاب تکنسین های شرکت آوا سرویس به عهده شما مشتریان عزیز میباشد

 

 مفقود شدن پس از ارسال:

در صورتی که سفارش مشتریان پس از ارسال، به هر علتی در شرکت‌های حمل و نقل مفقود شود، «شیائومی ایران» وظیفه خود می‌داند، عین مبلغ فاکتور مشتری را به حساب ایشان استرداد نماید و نوسا‌‏ن‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌شود.

خسارت در حین حمل و نقل:

«شیائومی ایران» تلاش خود را به منظور ارائه هر چه بهتر تمامی سرویس‌ها به مشتریان خود می‌نماید، بدین منظور تمامی مرسولات این شرکت به وسیله شرکت‌های معتبر در سطح ایران برای مشتریان ارسال می‌گردد، لذا در صورت بروز هرگونه خسارت در حین حمل و نقل، خسارت وارد شده از سوی شرکت حمل و نقل کننده است و «شیائومی ایران» در صورت تایید این شرکت، خسارت وارد شده را بر عهده خواهد گرفت.

مشتری محترم باید جهت شناسایی آسیب‌های ناشی از حمل و نقل، حتماً     قبل از دریافت کالا از مأمور حمل و نقل آن را چک کند و در صورت وجود مشکل، ضمن طرح صورت جلسه نزد شرکت حمل و نقل، از دریافت کالا خوددرای و این موضوع به «شیائومی ایران» اطلاع داده شود. اگر پس از دریافت کالا، مشکل ناشی از حمل و نقل دیده شود، کالای آسیب دیده و همه متعلقات آن، باید به همراه صورت جلسه شرکت حمل و نقل کننده و فاکتور بازگردانده شود.

 

واحد امور مشتریان فروشگاه اینترنتی « شیائومی ایران»

 

مشاوره و پشتیبانی