- abcd efgh ijkl mnop qrst uvwx yz
« شیائومی ایران» دو مدل گارانتی را برای شما خریداران عزیز در نظر گرفته است.
1- اصالت کالا + هفت روز گارانتی برای مهلت تست
2- گارانتی شرکتی (بعد از دریافت کالا تا 24 ساعت فرصت فعال سازی گارانتی توسط خریدار وجود دارد)
در صورت وجود مشکل در کالای خریداری شده:
1- در صورتی که کالا بدون گارانتی شرکتی یعنی صرفاً با هفت روز مهلت تست خریداری شود:
لطفاً جهت بازگشت و مرجوعی کالای مشکل دار، حتماً پس از هماهنگی با کارشناسان «شیائومی ایران»، کالا را به آدرس زیر ارسال بفرمایید:
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، خیابان دولت، خیابان اختیاریه جنوبی، کوچه نگار، پلاک ۲، ساختمان نگار، طبقه دوم، واحد ۸
کد پستی: ۱۹۵۹۹۹۳۸۳۴
تلفن همراه: 09197733340
2- در صورتی که کالا با گارانتی شرکتی خریداری شده باشد:
در صورتی که سفارش مشتریان پس از ارسال، به هر علتی در شرکتهای حمل و نقل مفقود شود، «شیائومی ایران» وظیفه خود میداند، عین مبلغ فاکتور مشتری را به حساب ایشان استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
خسارت در حین حمل و نقل:
«شیائومی ایران» تلاش خود را به منظور ارائه هر چه بهتر تمامی سرویسها به مشتریان خود مینماید، بدین منظور تمامی مرسولات این شرکت به وسیله شرکتهای معتبر در سطح ایران برای مشتریان ارسال میگردد، لذا در صورت بروز هرگونه خسارت در حین حمل و نقل، خسارت وارد شده از سوی شرکت حمل و نقل کننده است و «شیائومی ایران» در صورت تایید این شرکت، خسارت وارد شده را بر عهده خواهد گرفت.
مشتری محترم باید جهت شناسایی آسیبهای ناشی از حمل و نقل، حتماً قبل از دریافت کالا از مأمور حمل و نقل آن را چک کند و در صورت وجود مشکل، ضمن طرح صورت جلسه نزد شرکت حمل و نقل، از دریافت کالا خوددرای و این موضوع به «شیائومی ایران» اطلاع داده شود. اگر پس از دریافت کالا، مشکل ناشی از حمل و نقل دیده شود، کالای آسیب دیده و همه متعلقات آن، باید به همراه صورت جلسه شرکت حمل و نقل کننده و فاکتور بازگردانده شود.
واحد امور مشتریان فروشگاه اینترنتی « شیائومی ایران»