0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
روش های ارسال

روش های ارسال

 

 

تلاش شیائومی ایران بر این است که سفارشات شما عزیزان در سریع‌‌ترین زمان ممکن  به دست شما برسد.

ارسال به سراسر کشور توسط پست پیشتاز و تیپاکس انجام میگیرد.

سفارشات شما در روزهای شنبه تا چهارشنبه تا از ساعت ۱۱ صبح همان روز تا ساعت ۵ عصر آماده ارسال است. در روز پنجشنبه ارسال سفارش فقط از ساعت ۱۱ صبح تا ۲ بعد از ظهر انجام می‌گیرد و در روزهای تعطیل آماده پذیرش سفارش ارسال شما سروران و ارسال آن در اولین روز کاری هستیم.


هزینه ارسال محصولات به عهده مشتری می باشد.
در صورت وجود هر گونه سوال تماس حاصل فرمایید.


نکات قابل توجه:


لازم به ذکر است هزینه ارسال به صورت پس کرایه بوده و بر اساس وزن و مسافت، در زمان تحویل سفارش از گیرنده توسط شرکت حمل و نقل دریافت خواهد شد.
در روزهای شلوغ مانند جشنواره ها و یا روزهای نزدیک سال نو، ممکن است زمان ارسال با روزهای عادی متفاوت بوده و طبق رویه های قبلی، صورت نگیرد.
روزهای تعطیل، شرکت تعطیل بوده و سفارشات ثبت شده در این روزها، طبق زمانبندی ارسال می گردد.

  برای کالا های بزرگ امکان ارسال با پست پیشتاز و پیک موتوری وجود ندارد

حین تحویل کالا:


• در زمان تحویل سفارش خود از مامورین ارسال، کارت شناسایی معتبر درخواست نمایید.
• در زمان تحویل سفارش توسط مامورین تحویل به مشتری، مشتری می بایست کارت شناسایی معتبر خود را به مامور تحویل ارایه نماید، در غیر اینصورت مامور تحویل، می تواند از تحویل کالا اجتناب نماید.
• در زمان تحویل کالا از مامورین تحویل (در تمام روش های ارسال)، حتما از صحت ارسال و سلامت فیزیکی بسته بندی و همچنین یکسان بودن کالای تحویلی و کالای سفارش داده شده و همچنین تعداد کالا تحویلی طبق فاکتور خرید، اطمینان حاصل نمایید. در صورتی که مغایرتی در هر کدام از موارد ذکر شده مشاهده گردید، از طریق پنل کاربری خود و یا با ما تماس گرفته ودر میان گذاشته تا مورد رفع گردد.
طبق توافقات انجام شده از زمان راه اندازی فروشگاه های آنلاین، تمام شرکت های گارانتی کننده، برگ گارانتی به همراه فاکتور خرید را معتبر دانسته و نیازی به مهر زدن برگ گارانتی از طرف فروشنده نیست.

 

 

ارسال با پیک موتوری الوپیک و اسنپ ویژه تهران و کرج

 

 

ارسال سریع مطمئن در تمام منطقه ۲۲گانه تهران و کرج

بعد از در اختیار قرار دادن کالا به پیک، شماره تلفن پیک به خریدار ارسال می‌شود تا رهگیری آن انجام شود.

پرداخت در محل:
شیائومی ایران امکان «پرداخت در محل» را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.

برای کالا هایی با وزن بالا و حجم زیاد هزینه ارسال تا درب منزل میباشد و برای جا به جایی کالا توسط اسنپ یا پیک به منزل شما هزینه ای جدا دریافت میگردد

اگر مایل به جابه جایی کالا تا درب منزل خود هستید قبل از ارسال لطفا با ما هماهنگ کنید 

 

ارسال با پست پیشتاز سراسر کشور

 

 

در روزهای کاری ، چنان‌چه تا ساعت ۱۲ ظهر سفارش خود را  پرداخت و نهایی کنید، مرسوله در همان روز تحویل پست می‌شود و کد رهگیری اداره پست در اختیار شما می‌گردد.

کد پیگیری مرسوله پست در قسمت جزئیات سفارشات ، حساب کاربری شما درج می‌شود.و همچنین کد پیگیری مرسوله همچنین از طریق پیامک و ایمیل نیز به دست شما خواهد رسید. کد پیگیری مرسوله پستی یک کد عددی چند 20 یا 24 رقمی است که با کمک آن می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی سازمان پست کشور پیگیری کنید. معمولا 2 تا 5 روز کاری ارسال پست پیشتاز انجام می شود . برای مراکز استان ها سریعتر از سایر نقاط کشور صورت میگیرد.

اطلاعات بیشتر درباره پست پیشتاز

پست پیشتاز سرویس سریع ترین سرویس پستی کشور می باشد. که عملیات پست پیشتاز از لحظه قبول تا توزیع در داخل کشور در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

بهبود و توسعه بخشیدن به این سرویس مستلزم توجه مشتریان به نکات زیر است :

  • استفاده از کد پستی عملیات را سریعتر و دقیق تر می کند.
  • استفاده از لفاف مناسب برای بسته بندی مرسولات از آسیب رسیدن به آن جلوگیری میکند.
  • در صورت دیر رسیدن یا مفقود شدن مرسوله به مشتری غرامت پرداخت می گردد.
  • در صورت عدم حضور گیرنده مرسوله برای وی اطلاعیه صادر و پس از مراجعه مجدد و صدور اطلاعیه دوم ، مرسوله بمدت 5 روز در دفتر مقصد نگهداری و سپس به فرستنده عودت داد میشود. ضمنا در خصوص صندوق های شخصی مدت نگهداری مرسولات پیشتاز برای افراد حقیقی 7 روز و برای اشخاص حقوقی 10 روز میباشد.
  • در صورت عدم دسترسی به شخص گیرنده در نشانی مراکز دولتی ، نظامی یا آموزشی و یا مجتمع های مسکونی مرسوله به دبیرخانه یا نماینده تعیین شده تحویل می شود.
  • در صورت نیاز به آگاهی از سرنوشت مرسوله می توان حداکثر تا سه ماه بعد از تحویل مرسوله در واحد پستی مبداء مراجعه و اقدام نمود.

 

پست چاپار(شهرهای دارای نمایندگی چاپار) :

 

 از سایت رسمی چاپار می توانید تمام نمایندگی ها رو بررسی کنید.

آدرس سایت چاپار 

 

پست تیپاکس (شهرهای دارای نمایندگی تیپاکس) :

 

در حال حاضر، شهرهای زیر دارای دفتر تیپاکس هستند  :

https://tipaxco.com/branches/standardpoint

هزینه های ارسال

 

  • سفارشات ارسال شده با پست پیشتاز با توجه به وزن مرسوله هزینه ارسال متفاوتی دارند. حداقل هزینه بسته بندی و ارسال با پست پیشتاز (معادل یک عدد گوشی موبایل + لوازم جانبی) با توجه به بیمه کالای قیمتی 20 تا 25 هزار تومان است.

 

 

مسئولیت مرسوله پستی با مرکز پست است یا با شیائومی ایران ؟

مرسوله پستی که تحویل مرکز پست می‌شود با توجه به اینکه شامل اشیاء گران قیمت می‌باشد، بیمه می‌شود. شیائومی ایران مرسوله را پلمب به مرکز پست تحویل می‌دهد. چنانچه به هر دلیلی بسته بندی مخدوش شده بود ، به هیچ وجه مرسوله را از مامور پست دریافت نکنید.  تمام مسئولیت‌ها با شرکت پست خواهد بود و شیائومی ایران نیز به کمک شما از مراکز پستی مبداء و مقصد پیگیری خواهد کرد. همچنین اگر مرکز پست تایید کند که مرسوله مفقود شده است، شیائومی ایران با توجه به موجودی کالا در آن لحظه، کالای جدید برای شما ارسال خواهد کرد و یا وجه شما عودت داده خواهد شد. سپس با کمک شما از مراکز پستی مبداء و مقصد پیگیری انجام خواهد شد.

چه مدارکی برای ارسال و تحویل کالا مورد نیاز است؟

برای تحویل کالا ارائه کارت ملی ضروری خواهد بود. امکان تحویل کالا در مراکز پست و مکان های عمومی به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود. جهت ارسال کالا نیز ارائه شماره  و آدرس دقیق الزامی است.

آیا امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود خواهد داشت؟

چنانچه قصد تغییر آدرس خود را دارید، می‌توانید با مجموعه «شیائومی ایران» تماس بگیرید و در صورتی که هنوز محصول شمارا ارسال نشده باشد، آدرس شما تغیر داده خواهد شد.

مشاوره و پشتیبانی