حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

ضمانت هفت روزه شیائومی ایران

7 روز از زمان رسیدن محصول به دست خریدار محاسبه می شود.

شرایط لازم برای استفاده از ۷ روز ضمانت

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به شیائومی ایران اطلاع داده شود.
  • مشکلات سخت افزاری و صفحه نمایش و قفل شبکه ، آنتن دهی باید در ساعات اولیه رسیدن کالا اطلاع داده شود در غیر اینصورت شامل عودت کالا نمی شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به شیائومی ایران بازگردانده شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  •  اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
    توجه :این موارد فقط برای کالاهای که با ۷ روز مهلت تست شیائومی ایران می باشند. و اگر با گارانتی شرکتی باشد شرکت گارانتی کننده پاسخگویی خریدار است. و کالا برای شرکت گارانتی کننده ارسال می شود.
    توجه : ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فنی شیائومی ایران قرار بگیرد و این ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالای خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.

 

عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ

  • مشخصات ذکر شده برای هر محصول در سایت شیائومی ایران ، با مشخصات واقعی آن همخوانی نداشته باشد.
  • در صورت ادعای شیائومی ایران به اصل و اورجینال بودن محصول ، ​محصول اصل نباشد.

عودت بدون کسر هر نوع مبلغ – دارای شرایط ذیل

  • محصول در سایت با قیمتی  بالاتر از قیمت اکثریت فروشندگان بازار ، عرضه شده باشد.

نکته : ​با توجه به تغییرات سریع برخی محصولات مثل گوشی تلفن همراه ، قیمت گوشی موبایل مشمول این بند نمی شود . حتی ممکن است قیمت ها هر ساعت تغییر کنند.

  • در هنگام مقایسه قیمت ‌های شیائومی ایران ، حتما به مشخصات محصول ، گارانتی ، لوازم جانبی و تعداد آنها و هدایای همراه محصول دقت لازم فرمایید.
  • کالای خریداری شده از مجموعه شیائومی ایران،  نو نبوده و یا ایرادی داشته باشد (علیرغم آکبند بودن) یا متعلقات آن، کم و کاستی داشته باشد.
نکته  ۱ : تمام اجناسی که دارای گارانتی هستند می بایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند  و  شرکت گارانتی کننده پاسخگو بوده و شیائومی ایران نیز پیگیر روند خدمات شرکت گارانتی کننده به شما خواهد بود . تصمیم شرکت گارانتی کننده، تصمیم نهایی است و شیائومی ایران هیچ دخل و تصرفی برای تغییر دستور و صلاحدید شرکت گارانتی کننده ، ندارد.
نکته ۲ : موارد ذکر شده ممکن است نیاز به هماهنگی با متخصصین فنی و یا شرکت گارانتی کننده داشته باشد و شاید این هماهنگی تا ۵ روزکاری زمان نیاز داشته باشد.

 

  • چنانچه بعد از خرید آنلاین در سایت شیائومی ایران ، به هر دلیل از خرید خود پشیمان شدید.

نکته ۱ :می بایست قبل از آنکه کالا توسط شیائومی ایران برای شما ارسال شود، به واحد پشتیبانی با شماره تلفن ۹۱۰۲-۹۱۰۱-۰۵۴ اطلاع دهید تا کالا ارسال نشود.

نکته ۲ :چنانچه بعد از رسیدن کالا به دستتان، خواستار عودت آن باشید، بلافاصله پس از دریافت کالا می بایست به واحد پشتیبانی شیائومی ایران اطلاع دهید .

نکته ۳ :فقط کالاهایی قابل برگشت هستند که بسته بندی آنها باز نشده باشد و هیچ گونه نوشته و برچسبی نیز روی بسته بندی درج نکرده باشید.  هزینه های ارسال اولیه کالا برای خریدار و همچنین هزینه ی عودت توسط خریدار، به عهده ی خود خریدار خواهد بود. شیائومی ایران همیشه مبلغی کمتر از مبلغ واقعی هزینه ی حمل را برای ارسال کالا برای مشتریانش در نظر می گیرد و هنگام عودت محصول تحت شرایط این بند، هزینه ی واقعی (طبق اسناد و فاکتورهای معتبر و رسمی دریافت شده از پیک یا پست) که شیائومی ایران برای حمل پرداخت کرده است را از مبلغ فاکتور کسر کرده و مابقی را عودت می دهد.

نکته ۴ :امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و شیائومی ایران از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب یا شماره کارت دیگر معذور است.

ارتباط با ما
چابهار - منطقه آزاد تجاری چابهار - مجتمع تجاری صدف - واحد 702
054-91019102
Telegram Instagram
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X