حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

ضمانت هفت روزه شیائومی ایران

7 روز از زمان رسیدن محصول به دست خریدار محاسبه می شود.

شرایط لازم برای استفاده از ۷ روز ضمانت

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به شیائومی ایران اطلاع داده شود.
  • مشکلات سخت افزاری و صفحه نمایش و قفل شبکه ، آنتن دهی باید در ساعات اولیه رسیدن کالا اطلاع داده شود در غیر اینصورت شامل عودت کالا نمی شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به شیائومی ایران بازگردانده شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  •  اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
    توجه :این موارد فقط برای کالاهای که با ۷ روز مهلت تست شیائومی ایران می باشند. و اگر با گارانتی شرکتی باشد شرکت گارانتی کننده پاسخگویی خریدار است. و کالا برای شرکت گارانتی کننده ارسال می شود.
    توجه : ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فنی شیائومی ایران قرار بگیرد و این ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالای خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.

 

عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ

  • مشخصات ذکر شده برای هر محصول در سایت شیائومی ایران ، با مشخصات واقعی آن همخوانی نداشته باشد.
  • در صورت ادعای شیائومی ایران به اصل و اورجینال بودن محصول ، ​محصول اصل نباشد.

عودت بدون کسر هر نوع مبلغ – دارای شرایط ذیل

  • محصول در سایت با قیمتی  بالاتر از قیمت اکثریت فروشندگان بازار ، عرضه شده باشد.

نکته : ​با توجه به تغییرات سریع برخی محصولات مثل گوشی تلفن همراه ، قیمت گوشی موبایل مشمول این بند نمی شود . حتی ممکن است قیمت ها هر ساعت تغییر کنند.

  • در هنگام مقایسه قیمت ‌های شیائومی ایران ، حتما به مشخصات محصول ، گارانتی ، لوازم جانبی و تعداد آنها و هدایای همراه محصول دقت لازم فرمایید.
  • کالای خریداری شده از مجموعه شیائومی ایران،  نو نبوده و یا ایرادی داشته باشد (علیرغم آکبند بودن) یا متعلقات آن، کم و کاستی داشته باشد.
نکته  ۱ : تمام اجناسی که دارای گارانتی هستند می بایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند  و  شرکت گارانتی کننده پاسخگو بوده و شیائومی ایران نیز پیگیر روند خدمات شرکت گارانتی کننده به شما خواهد بود . تصمیم شرکت گارانتی کننده، تصمیم نهایی است و شیائومی ایران هیچ دخل و تصرفی برای تغییر دستور و صلاحدید شرکت گارانتی کننده ، ندارد.
نکته ۲ : موارد ذکر شده ممکن است نیاز به هماهنگی با متخصصین فنی و یا شرکت گارانتی کننده داشته باشد و شاید این هماهنگی تا ۵ روزکاری زمان نیاز داشته باشد.

 

  • چنانچه بعد از خرید آنلاین در سایت شیائومی ایران ، به هر دلیل از خرید خود پشیمان شدید.

نکته ۱ :می بایست قبل از آنکه کالا توسط شیائومی ایران برای شما ارسال شود، به واحد پشتیبانی با شماره تلفن ۹۱۰۲-۹۱۰۱-۰۵۴ اطلاع دهید تا کالا ارسال نشود.

نکته ۲ :چنانچه بعد از رسیدن کالا به دستتان، خواستار عودت آن باشید، بلافاصله پس از دریافت کالا می بایست به واحد پشتیبانی شیائومی ایران اطلاع دهید .

نکته ۳ :فقط کالاهایی قابل برگشت هستند که بسته بندی آنها باز نشده باشد و هیچ گونه نوشته و برچسبی نیز روی بسته بندی درج نکرده باشید.  هزینه های ارسال اولیه کالا برای خریدار و همچنین هزینه ی عودت توسط خریدار، به عهده ی خود خریدار خواهد بود. شیائومی ایران همیشه مبلغی کمتر از مبلغ واقعی هزینه ی حمل را برای ارسال کالا برای مشتریانش در نظر می گیرد و هنگام عودت محصول تحت شرایط این بند، هزینه ی واقعی (طبق اسناد و فاکتورهای معتبر و رسمی دریافت شده از پیک یا پست) که شیائومی ایران برای حمل پرداخت کرده است را از مبلغ فاکتور کسر کرده و مابقی را عودت می دهد.

نکته ۴ :امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و شیائومی ایران از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب یا شماره کارت دیگر معذور است.

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
کاربران گرامی به علت مشکلات بوجود آمده از طرف سایت گمرک و همتا بابت رجیستری ، سفارش جدید پذیرش نمی کنیم و در حال آماده سازی سفارشات قبلی می باشیم . از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.
+ +
X