حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

روش های ارسال

روش های ارسال

تلاش شیائومی بر این است که سفارشات شما عزیزان در سریع‌ ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

ارسال با پست پیشتاز  سراسر کشور

در روزهای کاری ، چنانچه تا ساعت ۱۲:۰۰ سفارش خود را نهایی کنید ، سفارش شما تا ۲۴ تا ۴۸ ساعت تحویل مرکز پست خواهد شد و اگر خارج از این بازه زمانی سفارش خود را ثبت نمایید ، سفارش شما ۲ الی ۳  روز کاری بعد تحویل مرکز پست خواهد شد.

کد پیگیری مرسوله پست در قسمت جزئیات سفارشات ، حساب کاربری شما درج می‌شود.و همچنین کد پیگیری مرسوله همچنین از طریق پیامک و ایمیل نیز به دست شما خواهد رسید. کد پیگیری مرسوله پستی یک کد عددی چند ۲۰ یا ۲۴ رقمی است که با کمک آن می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی سازمان پست کشور پیگیری کنید. معمولا ۲ تا ۵ روز کاری ارسال پست پیشتاز انجام می شود . برای مراکز استان ها سریعتر از سایر نقاط کشور صورت میگیرد.

اطلاعات بیشتر درباره پست پیشتاز

پست پیشتاز سرویس سریع ترین سرویس پستی کشور می باشد. که عملیات پست پیشتاز از لحظه قبول تا توزیع در داخل کشور در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

بهبود و توسعه بخشیدن به این سرویس مستلزم توجه مشتریان به نکات زیر است :

  • استفاده از کد پستی عملیات را سریعتر و دقیق تر می کند.
  • استفاده از لفاف مناسب برای بسته بندی مرسولات از آسیب رسیدن به آن جلوگیری میکند.
  • در صورت دیر رسیدن یا مفقود شدن مرسوله به مشتری غرامت پرداخت می گردد.
  • در صورت عدم حضور گیرنده مرسوله برای وی اطلاعیه صادر و پس از مراجعه مجدد و صدور اطلاعیه دوم ، مرسوله بمدت ۵ روز در دفتر مقصد نگهداری و سپس به فرستنده عودت داد میشود. ضمنا در خصوص صندوق های شخصی مدت نگهداری مرسولات پیشتاز برای افراد حقیقی ۷ روز و برای اشخاص حقوقی ۱۰ روز میباشد.
  • در صورت عدم دسترسی به شخص گیرنده در نشانی مراکز دولتی ، نظامی یا آموزشی و یا مجتمع های مسکونی مرسوله به دبیرخانه یا نماینده تعیین شده تحویل می شود.
  • در صورت نیاز به آگاهی از سرنوشت مرسوله می توان حداکثر تا سه ماه بعد از تحویل مرسوله در واحد پستی مبداء مراجعه و اقدام نمود.

 

هزینه های ارسال

  • سفارشات ارسال شده با پست پیشتاز با توجه به وزن مرسوله هزینه ارسال متفاوتی دارند. حداقل هزینه بسته بندی و ارسال با پست پیشتاز (معادل یک عدد گوشی موبایل + لوازم جانبی) با توجه به بیمه کالای قیمتی ۱۷ تا ۲۰ هزار تومان است.

 

سوالات متداول

مسئولیت مرسوله پستی با مرکز پست است یا با شیائومی ایران ؟

مرسوله پستی که تحویل مرکز پست می‌شود با توجه به اینکه شامل اشیاء گران قیمت می‌باشد، بیمه می‌شود. شیائومی ایران مرسوله را پلمب به مرکز پست تحویل می‌دهد. چنانچه به هر دلیلی بسته بندی مخدوش شده بود ، به هیچ وجه مرسوله را از مامور پست دریافت نکنید.  تمام مسئولیت‌ها با شرکت پست خواهد بود و شیائومی ایران نیز به کمک شما از مراکز پستی مبداء و مقصد پیگیری خواهد کرد. همچنین اگر مرکز پست تایید کند که مرسوله مفقود شده است، شیائومی ایران با توجه به موجودی کالا در آن لحظه، کالای جدید برای شما ارسال خواهد کرد و یا وجه شما عودت داده خواهد شد. سپس با کمک شما از مراکز پستی مبداء و مقصد پیگیری انجام خواهد شد.

چه مدارکی برای ارسال و تحویل کالا مورد نیاز است؟

برای تحویل کالا ارائه کارت ملی ضروری خواهد بود. امکان تحویل کالا در مراکز پست و مکان های عمومی به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود. جهت ارسال کالا نیز ارائه شماره  و آدرس دقیق الزامی است.

آیا امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود خواهد داشت؟

امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود نخواهد داشت. در صورتی که تغییر آدرس ضروری باشد سفارش شما با تاخیر ارسال خواهد شد.

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
کاربران گرامی به علت مشکلات بوجود آمده از طرف سایت گمرک و همتا بابت رجیستری ، سفارش جدید پذیرش نمی کنیم و در حال آماده سازی سفارشات قبلی می باشیم . از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.
+ +
X